Kisah Sesuatu

hari ni aku tak gi keje. kenapa???? taaaraaaaa this is the answer…..

Hasil Terjun Tangga

Sebenarnya masa nak turun kerja pagi tadi aku lambat. Bila dah lambat kalut la kan berkejaran ke kereta sambil menatap phone… akhirnya aku terjelepok kat tangga sambil bibirku mencium lantai konkrit. So dari situ la bermulanya episod balut membalut kaki ku yang nampak gemok itu… bengkak… urm balutan tu selepas dapat satu injection. 

Kerja gila tyme dapat MC

# sibuk dok tanya sume orang kat mana ada jual gulai patin masak tempoyak area putrajaya@bangi (tapi tak pi carik pun)

# dok paksa makcik bibah teman membedal steak kat TGI Friday Alamanda…

steak da abes… yg tgal sayur2 yg da layu sgt

hehe balik mkn bru terasa sakitnya…. bengkak sa surut, so esok xyah xray bagai…. hehehe

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s