Walhal Intipati Blog Aku

Wah bahasa… huahahaha….Blog aku ni memang takda hala tuju tada misi visi takda slogan. Hanya tempat meluahkan perasaan dan kecelaruan tatkala menghadapi tekanan. Juga menjadi medium untuk aku berkongsi suka duka kehidupanku. Boleh aku katakan ini mungkin diari atau apa sahaja.

Bagi yang terganggu dengan entry2 yang dipaparkan. Aku minta maaf. Oleh kerana ini blog aku, so aku berhak mengeluarkan entry waima kisah semut berlawan berebut gula sekalipun. Kerana ini blog suka-suka dan bukan blog untuk mencari keuntungan ala blogger2 mantops. Tidak terlintas langsung nak buat duit dari blog yang membosankan ini.

Penggunaan bahasa mungkin akan bercelaru sama seperti diri aku sendiri yang memang tidak terurus. Apa yang terlintas untuk dikongsikan di sini, itu yang akan aku keluarkan. Tengok wallpaper pun dah tahu aku ni macam mana kan… so relax2 sudeyyyy…

Ok la…just nak inform la kan… blog aku ni memang tidak akan aku campur adukkan cerita tak kira la kisah suka duka gelak tawa bagai tu kan… kisah travel sana sini pun aku boleh cite kat sini… ada aku kesah.. hak aku kan… yang penting aku tak mengganggu sensitiviti etika berblog sampai blog boleh kene banned… hehehehehe xmo nakal2 macam orang lain..

teringin gak menulis cerpen… tapi memandangkan jiwa aku ni tak berapa nak “in” dengan ketekunanan nak menulis, so biar la aku kuburkan dulu niat di hati…

Walaupun aku kaki novel and kaki berangan, tapi aku tak ada talent dalam penulisan… kalau hanya nak berbekalkan Bahasa Melayu gred A1 masa SPM dulu,

Kannnnn dah start melalut tu…. so jangan terkejut kalau anda tengah baca kisah trip aku ke mana-mana tetibe masuk cerita gajah sepak kereta…

Sampai ketemu lagi…….

Leave a Reply

